wtorek, 31 października 2017

Wykopaliska: październik

Internet jest wręcz przepełniony ciekawymi tekstami, zdjęciami, filmikami, cytatami... Można by tak wymieniać. Często dostarcza nam masę inspiracji, kiedy indziej motywacji. Czasami trzeba zmierzyć się z jego negatywnymi stronami, jednak na tym nie zamierzam się tu skupiać.

Biorąc pod uwagę ile niesamowitości jesteśmy w stanie odnaleźć w sieci, postanowiłam na naszym blogasku stworzyć serię o jakże wdzięcznej nazwie Wykopaliska (bo tak jak burki lubią kopać w piachu, tak ja lubię kopać w necie, o). Posty będą się pojawiać w ostatni dzień danego miesiąca. Co ważne, jeśli Wy znajdziecie coś wartego uwagi, podeślijcie to na jednym z naszych fan pejdży. :) Na koniec tego wstępu dodam, że poniższe kategorie mogą jeszcze z biegiem czasu ulegać zmianie.
Czuliście się kiedyś, jakby ktoś dosłownie otworzył Wam czachę, a potem wziął z niej sporą część Waszych myśli? Krótko mówiąc: ktoś myślał dokładnie tak jak Wy? Cóż, ja dokładnie tak czułam się czytając najnowszy post na blogu owocowego teamu. Według mnie warto przeczytać. Przysiąść, przeanalizować, przemyśleć. Stwierdzić czym dla nas jest sport z psem, jaką drogą warto iść, mając na względzie własne sumienie i serducho. Wydaje mi się, że ja swojego wyboru już dokonałam. A Wy?


Co roku, kilku psiarzy ma to niebywałe szczęście i spełnia swoje marzenie - powiększa im się kudłata rodzinka. Jak się przygotować, jak ogarnąć to co jest i to co będzie? Na co zwrócić uwagę? O tym dowiecie się u Heart Chakry. Ze swojej perspektywy mogę napisać, że warto sobie wcześniej, choć minimalnie, zaplanować jak życie w powiększonym teamie będzie miało wyglądać. W naszym przypadku, jak na razie, zdaje to egzamin.


Na koniec, sprawa bardzo ważna, a właściwie najważniejsza - wybór dobrego weterynarza. Kwestię tą poruszył Biały Maltan. Niestety, także mogę się dopisać do listy osób, które miały styczność z weterynarzami-konowałami. I to nie jeden raz. Czytając niektóre psie grupy, nie mogę się nadziwić ilu wetów utknęło jeszcze w ciemnogrodzie, albo inaczej - dla ilu jeszcze najważniejsze są pieniądze, a nie dobro zwierząt. Smutne, po prostu.
Za oknem szaro, buro i ponuro. Generalnie, lekko depresyjny nastrój. Dlatego też, proponuję Wam powrót do ciepłych, letnich dni. Filmik Feels like summer 2017. Fajny montaż, klimatyczne kadry, mi podoba się bardzo! Aż zaczęłam planować i marzyć o przyszłych wakacjach (starając się zapomnieć, iż po drodze czeka mnie matura, auć).
Uwaga! Jeżeli nie chcecie poczuć silnej potrzeby wydania pieniążków - omijajcie tą kategorię. Żeby nie było, ostrzegałam.
Październik wielu osobom kojarzy się przede wszystkim z Halloween i wszelkimi motywami, które się z tym dniem wiążą. I dlatego też, co roku, możemy obserwować całkiem spory wysyp akcesoriów z dyniami, duchami itd. Mnie w tym roku totalnie, absolutnie, zauroczyła obróżka Nietoperki żądne krwi od White Fox. Oba moje burki czarne, z wielkimi radarami, na Nico często wołamy Gacek... Sami rozumiecie, przeznaczenie. To cudo można zamawiać do pierwszego listopada (więc do jutra). Mam silną wolę, dam radę...

Natomiast jeśli ktoś z Was poszukuje Pullera/Likera/Flybera w fajnej cenie - na odpowiedniej grupie maniaków na facebook'u organizowane jest grupowe zamówienie. Zamawiać można do 10 listopada. My może skorzystamy.
Pomijając orkany i inne końce świata, to październik absolutnie nie zawiódł mnie jeśli chodzi o śmieszne bądź żenujące sytuacje. Te dotyczące bezpośrednio mnie pozwolę sobie pominąć, jednak obdarzę Was chyba największym hitem z Psiarzy Cebularzy. Przygotujcie się na to.
Jeśli chcecie widzieć więcej takich ciekawostek i próbować powstrzymywać się przed wylotem na Marsa, to serdecznie polecam polajkowanie Psiarzy Cebularzy.

***

I tym oto pięknym akcentem zakończyliśmy pierwsze, premierowe Wykopaliska. Jak Wam się podobało? Co byście poprawili, co totalnie zmienili? Czekam na Wasze komentarze!

Pozdrawiamy
Power Team

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna seria, będziemy śledzić na bieżąco :D Mam nadzieję że dojdzie kilka fajnych kategorii. Co do zmian, moim zdaniem, nagłówek każdej kategorii trochę się gryzie ze wszystkim i jakoś tak nie pasuje :p
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wykopaliska są tak cudnie psią rzeczą... że pasują idealnie do takich internetowych psich poszukiwań. O FB Psiarzy Cebularzy nie słyszeliśmy i wahamy się czy polubić czy nie - bo czasem śmiech może przegrać ze łzami wstydu ;) ;) ;) Ale super pomysł na serię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na "Wykopaliska" jest naprawdę świetny! Jest ciekawym urozmaiceniem bloga.
    Najbardziej trafiła do mnie sekcja "kabareciki". Ręce mi opadły po przeczytaniu tego tekstu, ale również mnie nieco rozbawił.
    Pozdrawiamy,
    Oliwia i Plato!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł z tymi wykopaliskami. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł! :) Czekam na następne wykopaliska pod koniec miesiąca. :)

    OdpowiedzUsuń